Tuesday, February 22, 2011

nama dalam tulisan jawi....

kerap pulak update blog.... tak sampai sejam aku dah update... tue namanya aku takde keje kat office mahupun kerja-kerja sampingan..... ok.... untuk design nama dalam tulisan jawi nie nampak cam senang je.... tapi bila dah buat.... perg... payah... tapi kalo kufi aku rasa senang... tapi kena lah ikut rules untuk kufi... aku nie hentam jalan je.... asal orang senang baca..... har3.... tapi kalo nak tgk yg terbaek n cantek... leh lah jalan2 kat blog awangpurba nie... dia memang otai.. aku kitai je.... har3... nie blog dia: so... cantek tak dia buat... so jauh lagi aku nak sampai tahap dia nie..... kira macam langit ngan bumi lah.... so nie yg aku buat... nama aku ngan wife...... tak cantek... boleh lah... beginner level....



pedang... ngan bunga... tapi kalo korang tak nampak bentuk tue... aku lah yang salah..... kah3... adios......

3 comments: